
-
Jak planować karierę?
-
Jak budować swoją pozycję w firmie?
-
Jak się odnaleźć w dużej korporacji?
A może lepiej nie robić planów, zdać się intuicję?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają nasi
eksperci podczas wykładów z cyklu Kultura dzielenia się
wiedzą. W ramach programu Kultura dzielenia się wiedzą
współpracujemy z 20 uczelniami z całej Polski m.in. z Uniwersytetem Szczecińskim, Politechniką Gdańską, Uniwersytetem Wrocławskim, Uniwersytetem Zielonogórskim, Politechniką Wrocławską, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, Uniwersytetem Rzeszowskim i Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Prowadzimy wykłady i warsztaty z zakresu:

-
Motywowanie i zarządzanie zespołem
-
Skuteczne zarządzanie projektem
-
Od spadochronu do skoku z kosmosu, czyli tworzenie strategii firmy
-
Skuteczna komunikacja wewnętrzna
-
Jak mówić, żeby Cię słuchali – sztuka prowadzenia prezentacji
-
Od A do Z – proces strategiczny w pigułce
-
Marketing pod lupą
-
Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej
-
Tajemnice Assessment Centre
-
Wizerunek, reputacja, public relations
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu, moda czy konieczność
-
Budowanie e-społeczności w dużej organizacji
Poznaj naszych ekspertów
Iwona Socha
Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Doświadczony szkoleniowiec, trener, coach – z zamiłowania i chęci.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ze specjalnością Komunikacja Marketingowa oraz Wyższej Szkoły Bankowej o specjalności Public Relations. Aktualnie studiuje Psychologię Społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Swój warsztat trenerski kształciła m.in. na Studiach Podyplomowych, gdzie uzyskała certyfikat Trenera Biznesu oraz dyplom ”Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK – Narzędzia Pracy Trenera” w Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Ukończyła Studia Podyplomowe Coachingu oraz kurs ICF Professional Coach uzyskując certyfikat ACSTH. Jest członkiem ICF trakcie procesu akredytacji ACC.
Absolwentka Wrocławskiej Pracowni Psychoedukacji i Terapii „Plus” rekomendowanej przez PTP. Poszerzała swoją wiedzę w Szkole Trenerów „Sieć” m.in. o zakres psychoterapii z ukierunkowaniem na koncepcję ustawień systemowych wg. B. Hellingera.
Kocha góry i nowe wyzwania. Tam mierzy się ze swoimi słabościami. Zdobyła m.in. Mt Blanc i Kazbek.
Dlatego też ukończyła m.in. Kurs Wspinaczki, Wysokogórski Kurs Alpejski oraz Skoczka Spadochronowego.
W zimie uwielbia jeździć na nartach a po sezonie zimowym przesiada się na rower.
Więcej
Agnieszka Krajnik
Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa
Agnieszka Krajnik, koordynator ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
W Providencie pracuje od 2006 r. wcześniej związana była z branżą farmaceutyczną (firma GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA). Absolwentka Akademii Humanistycznej, studiów podyplomowych z zakresu public relations i komunikacji biznesowej w Szkole Głównej Handlowej oraz Budowania strategii CSR w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
W Providencie jest odpowiedzialna za koordynację projektu wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam, oraz programów z zakresu employer brandingu m.in. Kultura dzielenia się wiedzą, czyli współpracę ze środowiskiem akademickim oraz programy wzmacniające różnorodność w firmie: Dbamy o mamy i Provident na obcasach. Z sukcesem prowadziła także program zarządzania domowym budżetem Akademia Rodzinnych Finansów.
Agnieszka ma kilkuletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi
i mediami.
Joanna Mossoń
Trener ds. Szkoleń i Rozwoju
Joanna ma bogate doświadczenie pedagogiczne, była nauczycielką matematyki, techniki oraz fizyki w szkołach podstawowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunek: matematyka, a także Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu - Zarządzanie Personelem. Od 2002 roku jest związana zawodowo z Providentem. Zaczynała od stanowiska Przedstawiciela, a od 2006 roku pracuje jako Trener.
Roman Jamiołkowski
Dyrektor Biura Public Relations
Roman Jamiołkowski, dyrektor PR w Provident Polska. Wcześniej pełnił rolę rzecznika prasowego w Grupie BRE Banku, trzecim największym w tym czasie banku w Polsce oraz Fortum, międzynarodowym koncernie energetycznym. Swoją karierę zaczynał w British American Tobacco gdzie pracował w biurze w Warszawie i Brukseli. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Podczas studiów pracował w Dolnośląskim oddziale Business Centre Club.
Agnieszka Knytel
Agnieszka Knytel jest absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych studiów „Zarządzanie personelem” na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (wcześniejsza nazwa Uniwersytetu Ekonomicznego). Jest certyfikowanym trenerem Thomas International (badanie profilu osobowości). Agnieszka od ponad 16 lat związana jest z obszarem HR. Od sześciu lat pracuje w Provident Polska, na stanowisku HR Biznes Partnera. Wcześniej była menedżerem ds. rekrutacji i rozwoju personelu w sieci meblowej ABRA.
Dorota Cholewa
W Providencie pracuje od 2012 roku. Wcześniej zawodowo związana z markami detalicznymi BRE Banku – mBankiem i MultiBankiem, gdzie również pełniła funkcję HR Biznes Partnera. Ma ponad 7-letnie doświadczenie w obszarze HR. Jest odpowiedzialna między innymi za wsparcie biznesu w obszarze szeroko rozumianego zarządzania personelem, wdrażania polityk i projekty HR, zarządzanie relacjami pracowniczymi, rekrutację, wsparcie rozwoju pracowników, dba o prawidłowe funkcjonowanie procesów personalnych. Najbardziej pasjonują ją obszary związane z psychologią biznesu, rozwojem, motywowaniem i relacjami międzyludzkimi. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Łódzkim, certyfikowany asesor z bogatym doświadczeniem, doradca personalny, mediator, specjalista ds. rekrutacji z wieloletnim stażem, zdobyła akredytację Insights Discovery. Prywatnie fascynatka kociej natury, sztuki kulinarnej i fotograficznej, słowa pisanego, głównie dobrej powieści sensacyjnej i polskiej fantastyki oraz nowych technologii, nie wyobraża sobie funkcjonowania bez dostępu do sieci.
Michał Stadryniak
Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych
Jest odpowiedzialny za zarządzanie departamentem systemów informatycznych, wspierającym pracę ponad 11 tysięcy doradców klienta oraz pracowników.Przed objęciem obecnej roli w 2008 roku, pracował m.in. w Polskiej Telefonii Cyfrowej, International Personal Finance oraz w CitiBank International. Był odpowiedzialny za wdrażanie szeregu rozwiązań technologicznych oraz za otwieranie biznesu na nowych rynkach.
Jest absolwentem Wydziału Informatyki na Politechnice Opolskiej oraz studiów podyplomowych Wydziału Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, ukończył również studia doktoranckie na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.
Oprócz szeregu certyfikatów technicznych zdobytych na początku kariery zawodowej, posiada również certyfikat Instytutu Zarządzania Projektami (PMI) oraz jest audytorem wiodącym z ISO27001.
Chętnie dzieli się doświadczeniem IT, ale również z obszaru kompetencji miękkich.
Joanna Kościanek
Kierownik Programów
i Portfela Projektów
Joanna Kościanek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na Wydziale Stosunków Międzynarodowych Ekonomicznych. Ukończyła również Podyplomowe Studia Marketingowo-Logistyczne oraz doktoranckie studia Nauk o Zarządzaniu. W Provident Polska pracuje od 15 lat, zdobywając doświadczenia w Działach Administracji, Projektów, Procedur, Call Center i Marketingu. Zajmowała stanowiska Kierownika ds. Projektów realizując projekty z różnych obszarów biznesowych i Kierownika ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta doskonaląc procesy z zakresu obsługi Klienta. Obecnie pracuje na stanowisku Kierownika Programów i Portfela Projektów. Posiada Certyfikat PRINCE 2 Practitioner.
Kasia Michalak
Koordynator ds. Organizacji Imprez
W Providencie od 10 lat zajmuje się organizowaniem spotkań i imprez dla Pracowników i Doradców Klienta. Wcześniej przez pięć lat pracowała w Agencji public relations MultiCommunications. Kasia co roku, organizuje coroczne konferencje i gale dla 2000 osób oraz cykl pikników, w których uczestniczyło ponad 35 tys. osób. Rocznie koordynuje kilkanaście imprez dla grup od kilku do kilku tysięcy osób. Wykształcenie: Zarządzanie i Marketing jednak jej pasją są imprezy, taniec i śpiew
Artur Kaniecki
Konsultant ds. Szkoleń
i Rozwoju
Artur Kaniecki ukończył studia magisterskie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz studia podyplomowe: Public relations w Biznesie. Doświadczenie zawodowe Artur zdobywał min. w Lukas Bank S.A na stanowisku Konsultanta ds. Sprzedaży gdzie był odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedaży poprzez sieć agentów oraz wdrażanie produktów w segmencie Consumer Finance. W Provident Polska SA pracuje od marca 2009 r. początkowo w Dziale Operacyjnym, a następnie na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju, obecnie jest Konsultantem ds. Szkoleń i Rozwoju. Do jego głównych zadań należy m.in.: zapewnienie skutecznych działań rozwojowych ściśle związanych z potrzebami rozwojowymi; wsparcie w rozwoju sukcesorów; wdrożenie i rozwój nowych Senior Managerów
Artur bierze udział w projektach rozwojowych zarówno w Biurze Głównym jak i w terenie t.j. Badanie Zaangażowania, Zarządzanie Doświadczeniami Klienta, Akademia Biznesmena, Uniwersytet Sprzedaży. W ramach „Centrów Eksperckich” odpowiedzialny za Sprzedaż i Rozwój, szczególnie w aspektach wpływu wizerunku marki, brandingu, reputacji oraz PR’u na sprzedaż.
Agnieszka Lindner
Konsultant ds. Szkoleń
i Rozwoju
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, CertyfikowanyTrener Biznesu z wieloletnim stażem, Konsultant wspierający rozwój kompetencji i potencjału pracowników.
Posiada doświadczenie w projektach szkoleniowych oraz sesjach coachingowych dla kadry menedżerskiej.
Czerpie radość z żeglowania po odludnych wodach, prowadzenia dysput na temat architektury wnętrz, kulinariów i motoryzacji
Piotr Kalisz
Dyrektor ds. Wsparcia Biznesu
Jest odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii rozwoju biznesu poprzez zarządzanie obszarem projektów, procesów, wsparcia operacyjnego oraz technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych. Pracę w Providencie rozpoczął w 2007 roku. Jego wcześniejsze doświadczenie zawodowe to rola doradcy w Westrust Bank w Gwatemali, konsultanta w firmie Accenture, a ostatnio dyrektora departamentu odpowiedzialnego za obszar operacyjny w Banku Pekao S.A. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim.
Agnieszka Zyśk-Pożoga
Kierownik ds. Relacji Wewnętrznych
Jest absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku, na wydziale nauk politycznych.
Od sierpnia 2007 pracuje w Providencie, obecnie na stanowisku Kierownika ds. Relacji Wewnętrznych. Jest odpowiedzialna za wszystkie działania związane z komunikacją wewnątrz firmy. Przed podjęciem pracy w Providencie pracowała w firmie Kamis-Przyprawy, a wcześniej w dziale Komunikacji i Public Affairs Coca-Cola Poland Services.
Edyta Małkowska – Marczak
W Provident Polska pracuje od 2006 roku. Ma ponad 7- letnie doświadczenie w obszarze Human Resources w zakresie: rekrutacji pracowników, wsparcia Kierowników w obszarze HR oraz prowadzenia projektów employer brandingowych w szczególności skierowanych do studentów. Aktywny wykładowca w programie Kultura Dzielenia się Wiedzą prowadzonego w Provident Polska S.A. W ramach prowadzonych wykładów spotykała się z studentami takich warszawskich uczelni jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego, Uczelnia Łazarskiego. Prowadziła także spotkanie dla studentów w ramach Akademickich Targów Pracy „Jobbing”. Wcześniej Consultant HR w firmie rekrutacyjnej HRC S.A. Jest absolwentka Ekonomii Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej.