Pracownicy

Proces wdrożenia

Jesteśmy dobrym pracodawcą

Jesteśmy dobrym pracodawcą, który rozwija, docenia i nagradza. Wiemy, że pozyskanie najlepszego Pracownika to połowa drogi do sukcesu. Dlatego, gdy myślimy o rozwoju naszej firmy i naszych Pracowników, mówimy - Jestem na TAK!.

W Providencie każdy Pracownik przechodzi przez intensywny proces wdrożenia, który rozpoczyna się szkoleniem Witamy w Provident Polska.

Co dzieje się dalej? To już zależy od specyfiki pracy w danym departamencie i roli każdego pracownika.

 

Biuro Główne

 

Po szkoleniu Witamy w Provident Polska nowi Pracownicy przechodzą specjalistyczne szkolenia stanowiskowe w swoich departamentach, podczas których szczegółowo i dogłębnie poznają tajniki pracy.
Dla osób zarządzających zespołami przygotowaliśmy specjalny cykl szkoleń Skuteczny Manager, w trakcie których Pracownicy z Biura Głównego spotykają się i wymieniają doświadczenia z Kierownikami, pracującymi na co dzień w naszych oddziałach

w całej Polsce. Po warsztatach Skuteczny Manager nowi Pracownicy mają wiedzę …
 

 

  • Jak budować swój autorytet jako managera
  • Jak prowadzić motywujące i inspirujące rozmowy o wynikach z Pracownikami
  • Jak profesjonalnie przeprowadzać procesy rekrutacyjne
  • Jak dopasować styl przywództwa w zależności od etapu rozwoju Pracownika.

 

Departament Kontaktów z Klientami


Dla Pracowników Departament Obsługi Klienta poza aktywnościami szkoleniowymi zapewnione zostały inne metody rozwojowe tj. shadowing czy training on the job, które wzmacniają umiejętności rozwijane podczas szkoleń. To, co wyróżnia naszą firmę na rynku to wystandaryzowane procesy wdrożenia konsultantów telefonicznych. Każdy nowy pracownik działu Call Center przechodzi przez specjalnie opracowaną ścieżkę wdrożeniową.
Poznaje firmę, procedury, procesy, kulturę organizacyjną w danym departamencie.
Obserwuje pracę osoby będącej ekspertem w danym obszarze.

 

  • Sprzedaż
  • Praca z zaległościami
  • Windykacja należności

Kolejny etap - konsultant pracuje sam pod okiem opiekuna, co zapewnia nowemu Pracownikowi stałą informację zwrotną

o jego pracy.
Ostatni etap to samodzielna praca. Po przepracowaniu 2 tygodni Pracownik otrzymuje informację zwrotną dotyczącą prowadzonych przez siebie rozmów.

Departament Operacyjny (Sprzedaż)


Staranną opieką otaczamy naszych Kierowników odpowiedzialnych za sprzedaż, którzy przechodzą kilkutygodniowy proces wdrożenia w terenie,  przeplatany interaktywnymi szkoleniami wdrożeniowymi, odbywającymi się w Biurze Głównym.
Podczas szkoleń dostarczamy Kierownikom ds. Rozwoju wiedzę i umiejętności z różnych obszarów.


Kierownicy uczestniczą w szkoleniach ze:
 

  • Sprzedaży
  • Zarządzania zaległościami
  • Obsługi Klienta
  • Zarządzania zespołem sprzedażowym.


System wdrożeniowy dla Kierowników Operacyjnych wyższego szczebla „Skuteczny Manager” zawiera w sobie więcej elementów z zakresu zarządzania zespołem i budowania roli menadżera.

Dzięki temu odpowiadamy na potrzeby Pracowników, którzy zarządzają rozproszonymi terytorialnie zespołami w oddziałach.