Co robimy dla innych

  Kultura dzielenia się wiedzą 2013/2014

Kultura  dzielenia się wiedzą 2013/2014

Zapraszamy na spotkania z naszymi ekspertami
Białystok rozwiń zwiń
Politechnika Białostocka Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, ul.Oskara Sosnowskiego 11 sala 110; termin: 23 października 2013 r. godz. 12:00-13:00; Tajemnice Assessment Centre, prowadzenie: Edyta Małkowska-Marczak, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Edyta Małkowska – Marczak
Edyta Małkowska – Marczak
Edyta Małkowska – Marczak, HR Biznes Partner, Provident Polska S.A.

W Provident Polska pracujeod 2006 roku. Ma ponad 7- letnie doświadczenie w obszarze Human Resources w zakresie: rekrutacji pracowników, wsparcia Kierowników w obszarze HR oraz prowadzenia projektów employer brandingowych w szczególności skierowanych do studentów. Aktywny wykładowca w programie Kultura Dzielenia się Wiedzą prowadzonego w Provident Polska S.A. W ramach prowadzonych wykładów spotykała się z studentami takich warszawskich uczelni jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego, Uczelnia Łazarskiego. Prowadziła także spotkanie dla studentów w ramach Akademickich Targów Pracy „Jobbing”.
Wcześniej Consultant HR w firmie rekrutacyjnej HRC S.A. Jest absolwentka Ekonomii Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej.

zwiń
Gdańsk rozwiń zwiń
Biuro Karier Uniwersytetu Gdańskiego, 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 110, sala 210; termin: 27 marca 2014 r. (czwartek), godz. 11:00 Od A do Z, czyli jak skutecznie przeprowadzić projekt, prowadzenie: Tomasz Hamara, Kierownik Programów i Portfela Projektów Provident Polska SA
Tomasz Hamara
Tomasz Hamara
Tomasz Hamara, Kierownik Programów i Portfela Projektów, Provident Polska SA

Tomasz Hamara jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, Wydziału podstawowych Problemów Techniki oraz Podyplomowych Studiów Akademia Menedżerska w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
W Providencie pracuje od 8 lat. Wcześniej był związany zawodowo z MC LASER, Eli Lilly, AXA. Od ośmiu lat zawodowo zajmuje się zarządzaniem projektami, w branży: farmaceutycznej i finansowej. Kierował projektami m.in. wdrożenia Call Center, dostosowania produktów i usług do wymagań legislacyjnych, ocenie ryzyka kredytowego oraz Internetu jako nowego kanału sprzedaży.

zwiń
Politechnika Gdańska, termin: 9 grudnia 2013 r. (poniedziałek), godz. 11:30, Prezentacja z elementami autoprezentaci, prowadzenie: Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju

Artur Kaniecki ukończył studia magisterskie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz studia podyplomowe: Public relations w Biznesie. Doświadczenie zawodowe Artur zdobywał min. w Lukas Bank S.A na stanowisku Konsultanta ds. Sprzedaży gdzie był odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedaży poprzez sieć agentów oraz wdrażanie produktów w segmencie Consumer Finance. W Provident Polska SA pracuje od marca 2009 r. początkowo w Dziale Operacyjnym, a następnie na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju, obecnie jest Konsultantem ds. Szkoleń i Rozwoju. Do jego głównych zadań należy m.in.: zapewnienie skutecznych działań rozwojowych ściśle związanych z potrzebami rozwojowymi; wsparcie w rozwoju sukcesorów; wdrożenie i rozwój nowych Senior Managerów.
Artur bierze udział w projektach rozwojowych zarówno w Biurze Głównym jak i w terenie t.j. Badanie Zaangażowania, Zarządzanie Doświadczeniami Klienta, Akademia Biznesmena, Uniwersytet Sprzedaży. W ramach „Centrów Eksperckich” odpowiedzialny za Sprzedaż i Rozwój, szczególnie w aspektach wpływu wizerunku marki, brandingu, reputacji oraz PR’u na sprzedaż.

zwiń
Uniwersytet Gdański, Biblioteka Ekonomiczna Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot, Al. Armii Krajowej 110, sala 210; termin: 5 grudnia 2013 r. (czwartek), Wykorzystanie strategii w budowaniu kariery zawodowej, prowadzenie: Piotr Kalisz, Dyrektor ds. Wsparcia Biznesu, członek zarządu Provident Polska SA
Piotr Kalisz
Piotr Kalisz
Piotr Kalisz, Dyrektor ds. Wsparcia Biznesu, członek zarządu Provident Polska SA

Piotr Kalisz jest odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii rozwoju biznesu poprzez zarządzanie obszarem projektów, procesów, wsparcia operacyjnego oraz  technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych. Pracę w Providencie rozpoczął w 2007 roku. Jego wcześniejsze doświadczenie zawodowe to rola doradcy w Westrust Bank w Gwatemali, konsultanta w firmie Accenture, a ostatnio dyrektora departamentu odpowiedzialnego za obszar operacyjny w Banku Pekao S.A. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim.

zwiń
Uniwersytet Gdański, Biblioteka Ekonomiczna Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot, Al. Armii Krajowej 110, sala 210; termin: 27 listopada 2013 r. (środa), godz: 11:30, Prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju

Artur Kaniecki ukończył studia magisterskie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz studia podyplomowe: Public relations w Biznesie. Doświadczenie zawodowe Artur zdobywał min. w Lukas Bank S.A na stanowisku Konsultanta ds. Sprzedaży gdzie był odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedaży poprzez sieć agentów oraz wdrażanie produktów w segmencie Consumer Finance. W Provident Polska SA pracuje od marca 2009 r. początkowo w Dziale Operacyjnym, a następnie na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju, obecnie jest Konsultantem ds. Szkoleń i Rozwoju. Do jego głównych zadań należy m.in.: zapewnienie skutecznych działań rozwojowych ściśle związanych z potrzebami rozwojowymi; wsparcie w rozwoju sukcesorów; wdrożenie i rozwój nowych Senior Managerów.
Artur bierze udział w projektach rozwojowych zarówno w Biurze Głównym jak i w terenie t.j. Badanie Zaangażowania, Zarządzanie Doświadczeniami Klienta, Akademia Biznesmena, Uniwersytet Sprzedaży. W ramach „Centrów Eksperckich” odpowiedzialny za Sprzedaż i Rozwój, szczególnie w aspektach wpływu wizerunku marki, brandingu, reputacji oraz PR’u na sprzedaż.

zwiń
Uniwersytet Gdański, Biblioteka Ekonomiczna Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot, Al. Armii Krajowej 110, sala 210; termin: 19 listopada 2013 r. (wtorek), godz: 11:30, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Paweł Jastrzębski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Paweł Jastrzębski
Paweł Jastrzębski
Paweł Jastrzębski, HR Business Partner, Provident Polska SA

W Providencie jest odpowiedzialny za nadzór nad procesami personalnymi: rekrutacjami pracowników i menedżerów, realizacją polityki wynagrodzeń, rozwoju, a także selekcji kadr. Od kilkunastu lat specjalizuje się w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, a jako początek swojej kariery wskazuje działalność w Narodowej Grupie Trenerów AIESEC. Przed dołączeniem do Providenta zdobył wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu oraz HR Business Partner w Multimedia Polska SA. Posiada liczne certyfikaty z zakresu przygotowania i realizacji szkoleń oraz procesów personalnych. Na swoim koncie odnotował liczne sukcesy w tworzeniu i wdrażaniu własnych, nowatorskich projektów z dziedziny HR. Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

zwiń
Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12 sala 300, termin: 6 listopada 2013 r. (środa), godz: 14:00-16:00  Prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju

Artur Kaniecki ukończył studia magisterskie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz studia podyplomowe: Public relations w Biznesie. Doświadczenie zawodowe Artur zdobywał min. w Lukas Bank S.A na stanowisku Konsultanta ds. Sprzedaży gdzie był odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedaży poprzez sieć agentów oraz wdrażanie produktów w segmencie Consumer Finance. W Provident Polska SA pracuje od marca 2009 r. początkowo w Dziale Operacyjnym, a następnie na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju, obecnie jest Konsultantem ds. Szkoleń i Rozwoju. Do jego głównych zadań należy m.in.: zapewnienie skutecznych działań rozwojowych ściśle związanych z potrzebami rozwojowymi; wsparcie w rozwoju sukcesorów; wdrożenie i rozwój nowych Senior Managerów.
Artur bierze udział w projektach rozwojowych zarówno w Biurze Głównym jak i w terenie t.j. Badanie Zaangażowania, Zarządzanie Doświadczeniami Klienta, Akademia Biznesmena, Uniwersytet Sprzedaży. W ramach „Centrów Eksperckich” odpowiedzialny za Sprzedaż i Rozwój, szczególnie w aspektach wpływu wizerunku marki, brandingu, reputacji oraz PR’u na sprzedaż.

zwiń
Sopot rozwiń zwiń
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie, termin: 15 stycznia 2014 r. (środa), godz: 13:00, Prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki
Artur Kaniecki, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju

Artur Kaniecki ukończył studia magisterskie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz studia podyplomowe: Public relations w Biznesie. Doświadczenie zawodowe Artur zdobywał min. w Lukas Bank S.A na stanowisku Konsultanta ds. Sprzedaży gdzie był odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedaży poprzez sieć agentów oraz wdrażanie produktów w segmencie Consumer Finance. W Provident Polska SA pracuje od marca 2009 r. początkowo w Dziale Operacyjnym, a następnie na stanowisku Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju, obecnie jest Konsultantem ds. Szkoleń i Rozwoju. Do jego głównych zadań należy m.in.: zapewnienie skutecznych działań rozwojowych ściśle związanych z potrzebami rozwojowymi; wsparcie w rozwoju sukcesorów; wdrożenie i rozwój nowych Senior Managerów.
Artur bierze udział w projektach rozwojowych zarówno w Biurze Głównym jak i w terenie t.j. Badanie Zaangażowania, Zarządzanie Doświadczeniami Klienta, Akademia Biznesmena, Uniwersytet Sprzedaży. W ramach „Centrów Eksperckich” odpowiedzialny za Sprzedaż i Rozwój, szczególnie w aspektach wpływu wizerunku marki, brandingu, reputacji oraz PR’u na sprzedaż.

zwiń
Kraków rozwiń zwiń
Nowość! Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, pawilon B, sala 167 na I piętrze, termin: 26 maja 2014 r. (poniedziałek) godz. 13:00, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Agnieszka Knytel, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, pawilon B, sala 167 na I piętrze, termin: 7 maja 2014 r. (środa) godz. 13:00, Kredit Risk - case study, prowadzenie: Marcin Żuchowski, Dyrektor ds. Ryzyka Kredytowego, członek zarządu Provident Polska SA
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, termin: 8 kwietnia 2014 r. godz. 12:00, Wywieranie wpływu, czyli jak profesjonalnie argumentować, prowadzenie: Arkadiusz Białas, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, termin: 12 marca 2014 r., CSR w obszarze pracowniczym – jak skutecznie zaangażować pracowników w projekty CSR, prowadzenie: Adam Czarnecki
Lublin rozwiń zwiń
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, termin: 11 kwietnia 2014 r. (piątek), godz: 13:15, Jak się skutecznie komunikować w zespole, prowadzenie: Michał Stadryniak
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, termin: 13 grudnia 2013 r. (piątek), godz: 12:00, Jak współpracować z biznesem, prowadzenie: Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA
Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA

Agnieszka Krajnik, koordynator ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
W Providencie pracuje od 2006 r. wcześniej związana była z branżą farmaceutyczną (firma GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA). Absolwentka Akademii Humanistycznej, studiów podyplomowych z zakresu public relations i komunikacji biznesowej w Szkole Głównej Handlowej oraz Budowania strategii CSR w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
W Providencie jest odpowiedzialna za koordynację projektu wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam, oraz projektów z zakresu employer brandingu m.in. Kultura dzielenia się wiedzą, czyli współpracę ze środowiskiem akademickim oraz programy wzmacniające różnorodność w firmie: Dbamy o mamy i Provident na obcasach. Z sukcesem prowadziła także program zarządzania domowym budżetem Akademia Rodzinnych Finansów.
Agnieszka ma kilkuletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi i mediami.

zwiń
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, termin: 10 grudnia 2013 r. (wtorek), godz: 11:30, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej (cz. 1), prowadzenie: Piotr Jarembski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Zapisy na wykład odbywają się pod numerem telefonu: 81 4456605 lub karierapromocja@up.lublin.pl
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Biblioteka Uniwersytetu Przyrodniczego, ul. Akademicka 15 sala 418; termin: 22 listopada 2013 r. (piątek), godz: 11:30, Efektywne Public Relations, prowadzenie: Małgorzata Domaszewicz, Kierownik ds. Komunikacji, Provident Polska SA
Zapisy na wykład odbywają się pod numerem telefonu: 81 4456605 lub karierapromocja@up.lublin.pl

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Biblioteka Uniwersytetu Przyrodniczego, ul. Akademicka 15 sala 418; termin: 5 listopada 2013 r. (wtorek), godz: 11:30,  Zarządzanie i motywowanie dużych zespołów, prowadzenie: Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji, Provident Polska SA

zapisy na wykład również pod numerem telefonu: 81 445 66 05 lub na stronie internetowej http://jesien.czterywroku.org.pl/rekrutacja-1

Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji w Provident Polska S.A.

Z Provident Polska związana zawodowo od 2000 roku, gdzie obecnie zarządza departamentem składającym się z ponad 400 osób w całej Polsce i w Litwie. Departament Administracji jest dedykowany do wsparcia biznesu w zakresie obsługi operacji z Klientami i Doradcami Klientów. Wcześniej zatrudniona w firmie produkcyjnej. Ma również doświadczenie z zakresu wdrażania bankowych i usługowych systemów informatycznych.
Z sukcesem brała udział we wdrożeniu nowego oprogramowania u Klienta w Berlinie.
Agnieszka swoje wykształcenie z Zarządzania Finansami i Ubezpieczeniami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, poszerzyła o Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. W swojej pracy stawia na zespół i dobre relacje pracodawcy z pracownikami, chętnie uczestniczy w inicjatywach związanych z rozwojem marki Provident w ramach Grupy IPF na różnych rynkach. Jest zorientowana na osiąganie celów swoich zespołów poprzez ich wpływ na codzienną pracę i zaangażowanie w jej wynik. Jest zwolennikiem filozofii, że w pracy każdy członek zespołu jest wyjątkowy i jest cenną częścią całej organizacji ?

zwiń
Olsztyn rozwiń zwiń
Nowość! Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Humanistyczny, ul. K. Obitza 1, sala posiedzeń Rady Wydziału 107 A, termin: 13 maja 2014 r. (wtorek), godz. 11:30 Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Małgorzata Dejewska, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Humanistyczny, ul. K. Obitza 1, sala posiedzeń Rady Wydziału 107 A, termin: 10 kwietnia 2014 r. (czwartek), godz. 11:30 Zawiłości nie tylko językowe, czyli z praktyki tłumacza, prowadzenie: Justyna Duleba, Koordynator ds. Tłumaczeń, Provident Polska SA
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Humanistyczny, ul. K. Obitza 1, sala posiedzeń Rady Wydziału 107 A, termin: 18 marca 2014 r. (wtorek), godz. 11:30 Efektywne Public Relations, prowadzenie: Małgorzata Domaszewicz, Kierownik ds. Komunikacji, Provident Polska SA
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Wydział Humanistyczny, ul. K. Obitza 1, sala posiedzeń Rady Wydziału 107 A, termin: 18 lutego 2014 r. (wtorek), godz. 13:00 Jak skutecznie współpracować z biznesem, wskazówki dla organizacji studenckich, prowadzenie: Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA
Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA

Agnieszka Krajnik, koordynator ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
W Providencie pracuje od 2006 r. wcześniej związana była z branżą farmaceutyczną (firma GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA). Absolwentka Akademii Humanistycznej, studiów podyplomowych z zakresu public relations i komunikacji biznesowej w Szkole Głównej Handlowej oraz Budowania strategii CSR w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
W Providencie jest odpowiedzialna za koordynację projektu wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam, oraz projektów z zakresu employer brandingu m.in. Kultura dzielenia się wiedzą, czyli współpracę ze środowiskiem akademickim oraz programy wzmacniające różnorodność w firmie: Dbamy o mamy i Provident na obcasach. Z sukcesem prowadziła także program zarządzania domowym budżetem Akademia Rodzinnych Finansów.
Agnieszka ma kilkuletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi i mediami.

zwiń
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Aula Wydziałowa WNE, termin: 20 listopada 2013 r. (środa), godz: 13:10, Marketing pod lupą, czyli jak nas kuszą marketingowcy, prowadzenie: Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Provident Polska SA
Dorota Bratowska-Świacka
Dorota Bratowska-Świacka
Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Provident Polska SA

Dorota Bratowska-Świacka, obecnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Provident Polska SA, jest odpowiedzialna za całościową komunikację marketingową, tj. tworzenie strategii marketingowej marki w Polsce i na Litwie, a także planowanie i realizację aktywności wspierających pozyskiwanie nowych klientów w kanałach marketingowych tradycyjnych i nowoczesnych. Dorota jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto ukończyła studia doktoranckie z zakresu Zarządzania Relacjami z Klientem w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe –  Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dorota ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu, które przed Providentem zdobywała m.in. kierując, a następnie zarządzając Działem Marketingu w Vision Express.

zwiń
Szczecin rozwiń zwiń
Uniwerstytet Szczeciński, termin: 8 kwietnia 2014 r. (wtorek), Zarządzanie i motywowanie dużych zespołów, prowadzenie: Tomasz Skiba, Dyrektor Operacyjny Polska Północna, Provident Polska SA
Uniwerstytet Szczeciński, Budynek Wydziału Nauk o Ziemi, sala nr 02, al. Wojska Polskiego 107/109; termin: 18 marca 2014 r. (wtorek), godz: 11:00, Budowanie relacji z klientem, prowadzenie: Maciej Skuz, Dyrektor Departamentu Badań i Analiz, Provident Polska SA
Uniwerstytet Szczeciński, termin: 4 marca 2014 r. (wtorek), godz: 11:00, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Paweł Jastrzębski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Paweł Jastrzębski
Paweł Jastrzębski
Paweł Jastrzębski, HR Business Partner, Provident Polska SA

W PROVIDENT odpowiedzialny za nadzór nad procesami personalnymi: rekrutacjami pracowników i menedżerów, realizacją polityki wynagrodzeń, rozwoju, a także selekcji kadr. Od kilkunastu lat specjalizuje się w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, a jako początek swojej kariery wskazuje działalność w Narodowej Grupie Trenerów AIESEC. Przed dołączeniem do Providenta zdobył wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu oraz HR Business Partner w Multimedia Polska SA. Posiada liczne certyfikaty z zakresu przygotowania i realizacji szkoleń oraz procesów personalnych. Na swoim koncie odnotował liczne sukcesy w tworzeniu i wdrażaniu własnych, nowatorskich projektów z dziedziny HR. Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

zwiń
Uniwerstytet Szczeciński, termin: 25 października 2013 r. (piątek), godz: 9:00, Od spadochronu do skoku z kosmosu, czyli budowanie strategii organizacji, prowadzenie: Dr Karolina Mitraszewska, Dyrektor Biura Zarządzania Projektami, Provident Polska SA
Karolina Mitraszewska
Karolina Mitraszewska
Dr Karolina Mitraszewska, Dyrektor Biura Zarządzania
Projektami, Provident Polska S.A.

Karolina Mitraszewska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na wydziałach Międzynarodowe Stosunki Polityczne i Gospodarcze oraz Zarządzanie i Marketing. Ukończyła także Studia Europejskie w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uniwersytecie w Kopenhadze. Od 2008 roku jest doktorem nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej. Jej rozprawa dotyczyła zagadnień z zakresu nadzoru korporacyjnego.
Karolina pracuje w Providencie od 2008 roku, gdzie kieruje Biurem Zarządzania Projektami. W firmie prowadzonych jest obecnie kilkadziesiąt projektów, miedzy innymi w obszarze doskonalenia technologii, doskonalenia procesów, zarządzania zasobami ludzkimi, obsługi klienta. Karolina jest także zaangażowana w proces budowania strategii spółki.
Wcześniej Karolina pracowała m.in. .w firmach Artur Andersen oraz Ernst & Young. Karolina Mitraszewska jest certyfikowanym członkiem Instytutu Zarządzania Projektami (PMI), Certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym (CIA) oraz Certyfikowanym Kierownikiem Projektów PRINCE2 Practitioner.

zwiń
Warszawa rozwiń zwiń

Nowość! Uniwersytet Wyszyńskiego, sala 327 budynek 21 (Auditorium Maximum) ul. Wóycickiego 1/3, termin: 14 maja 2014 r. (środa), godz: 14:00, Jak skutecznie współpracować z biznesem, prowadzenie: Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzilaności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA

Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik
Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, Provident Polska SA

Agnieszka Krajnik, koordynator ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
W Providencie pracuje od 2006 r. wcześniej związana była z branżą farmaceutyczną (firma GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA). Absolwentka Akademii Humanistycznej, studiów podyplomowych z zakresu public relations i komunikacji biznesowej w Szkole Głównej Handlowej oraz Budowania strategii CSR w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
W Providencie jest odpowiedzialna za koordynację projektu wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam, oraz projektów z zakresu employer brandingu m.in. Kultura dzielenia się wiedzą, czyli współpracę ze środowiskiem akademickim oraz programy wzmacniające różnorodność w firmie: Dbamy o mamy i Provident na obcasach. Z sukcesem prowadziła także program zarządzania domowym budżetem Akademia Rodzinnych Finansów.
Agnieszka ma kilkuletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi i mediami.

zwiń

Nowość! Uniwersytet Warszawski, Instytut Dziennikarstwa, Krakowskie Przedmieście 3, sala 1, termin: 19 maja 2014 r., godz: 18:30, Oko w oko z rekrurem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Aneta Trzcińska, Kierownik Personalny, Provident Polska SA

Uniwersytet Warszawski, sala nr 308 w budynku dawnego BUW, Krakowskie Przedmieście 26/28, termin: 26 marca 2014 r. (środa), godz: 15:00, Case study - Credit Risk, prowadzenie: Marcin Żuchowski Dyrektor ds. Ryzyka Kredytowego, członek zarządu Provident Polska SA

Uniwersytet Wyszyńskiego, w sali 327 w budynku 21 (Auditorium Maximum), termin: 25 marca 2014 r. (wtorek), godz: 13:30, Efektywne Public Relations, prowadzenie: Karolina Łuczak, Koordynator ds. Projektów PR

Uniwersytet Warszawski, sala nr 308 w budynku dawnego BUW, Krakowskie Przedmieście 26/28, termin: 21 marca 2014 r. (piątek), godz: 15:00, Efektywne Public Relations, prowadzenie: Roman Jamiołkowski, Dyrektor Biura Public Relations Provident Polska SA

Roman Jamiołkowski
Roman Jamiołkowski
Roman Jamiołkowski, Dyrektor Biura Public Relations, Provident Polska SA

Roman Jamiołkowski, dyrektor PR w Provident Polska. Wcześniej pełnił rolę rzecznika prasowego w Grupie BRE Banku, trzecim największym w tym czasie banku w Polsce oraz Fortum, międzynarodowym koncernie energetycznym. Swoją karierę zaczynał w British American Tobacco gdzie pracował w biurze w Warszawie i Brukseli. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Podczas studiów pracował w Dolnośląskim oddziale Business Centre Club.

zwiń

Uniwersytet Warszawski, sala nr 308 w budynku dawnego BUW, Krakowskie Przedmieście 26/28, termin: 7 marca 2014 r. (piątek), godz: 15:30, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Aneta Trzcińska, Kierownik Personalny, Provident Polska SA

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Wóycickiego 1/3, budynek 12, sala 1242, termin: 4 grudnia 2013 r. (środa), Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Edyta Małkowska-Marczak, HR Biznes Partner, Provident Polska SA

Edyta Małkowska – Marczak
Edyta Małkowska – Marczak
Edyta Małkowska – Marczak, HR Biznes Partner, Provident Polska S.A.

W Provident Polska pracujeod 2006 roku. Ma ponad 7- letnie doświadczenie w obszarze Human Resources w zakresie: rekrutacji pracowników, wsparcia Kierowników w obszarze HR oraz prowadzenia projektów employer brandingowych w szczególności skierowanych do studentów. Aktywny wykładowca w programie Kultura Dzielenia się Wiedzą prowadzonego w Provident Polska S.A. W ramach prowadzonych wykładów spotykała się z studentami takich warszawskich uczelni jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Kardynała Wyszyńskiego, Uczelnia Łazarskiego. Prowadziła także spotkanie dla studentów w ramach Akademickich Targów Pracy „Jobbing”.
Wcześniej Consultant HR w firmie rekrutacyjnej HRC S.A. Jest absolwentka Ekonomii Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej.

zwiń

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Wóycickiego 1/3, budynek 12, sala 1242, termin: 27 listopada 2013 r. (środa), godz: 15:00, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Aneta Trzcińska, Kierownik Personalny, Provident Polska SA

Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, ul. Mokotowska 16/20, termin: 22 listopada 2013 r. (piątek), godz: 13:30-17:30, Elementy Przywództwa Sytuacyjnego dla Andragogów, prowadzenie: Katarzyna Orkwiszewska, Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43, sala 130, termin: 21 listopada 2013 r., godz: 12:30-14:30, Zarządzanie i motywowanie dużych zespołów, prowadzenie: Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji, Provident Polska SA
Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, sala C106, termin: 6 listopada 2013 r. (środa), godz: 14:00-16:00, Marketing pod lupą, czyli jak nas kuszą marketingowcy, prowadzenie: Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Provident Polska SA
Dorota Bratowska-Świacka
Dorota Bratowska-Świacka
Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Provident Polska SA

Dorota Bratowska-Świacka, obecnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Provident Polska SA, jest odpowiedzialna za całościową komunikację marketingową, tj. tworzenie strategii marketingowej marki w Polsce i na Litwie, a także planowanie i realizację aktywności wspierających pozyskiwanie nowych klientów w kanałach marketingowych tradycyjnych i nowoczesnych. Dorota jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto ukończyła studia doktoranckie z zakresu Zarządzania Relacjami z Klientem w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe –  Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dorota ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu, które przed Providentem zdobywała m.in. kierując, a następnie zarządzając Działem Marketingu w Vision Express.

zwiń
Wrocław rozwiń zwiń
Nowość! Uniwersytet Wrocławski,Biuro Karier ul. Szczytnicka 11, sala nr 26, termin:  Informacja o dacie i godzinie spotania zostanie wkótce zaaktualizowana. Zawiłości nie tylko językowe, czyli z praktyki tłumacza, prowadzenie: Justyna Duleba
Uniwersytet Wrocławski, termin: 12 lutego 2014 r. (środa), godz: 15:00, Warsztat - prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Agnieszka Lindner, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Halina Jędrzejczyk, Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA,
AGNIESZKA LINDNER
Agnieszka Lindner

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, CertyfikowanyTrener Biznesu z wieloletnim stażem, Konsultant wspierający rozwój kompetencji i potencjału pracowników.
Posiada doświadczenie w projektach szkoleniowych oraz sesjach coachingowych dla kadry menedżerskiej.
Czerpie radość z żeglowania po odludnych wodach, prowadzenia dysput na temat architektury wnętrz, kulinariów i motoryzacji

Halina Jędrzejczyk
Halina Jędrzejczyk
Halina Jędrzejczyk – Trener, Provident Polska SA

Absolwentka zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, studentka psychologii w zarządzaniu oraz studiów menedżerskich. Swoje zamiłowania do wystąpień publicznych aktywnie rozwija uczestnicząc w różnych przedsięwzięciach. Kilkuletnie doświadczenie treningowe wypełnione tysiącami godzin spędzonymi w sali szkoleniowej ze szczególnym uwzględnieniem ważności emisji głosu.
Współautorka kilku projektów realizowanych w kategorii: rozwój menedżerski. Prywatnie- pasjonatka dancehallu, zumby oraz biegania, gospodarz ogniska domowego, szukająca dusza. Najczęściej przyświecające mi motto: "Każda mijająca chwila to szansa, żeby coś zmienić".

zwiń
Politechnika Wrocławska, termin: 29 stycznia 2014 r. (środa), Od Politechniki do Finansów, czyli budowanie ścieżki kariery, prowadzenie: Agnieszka Kłos, Dyrektor Departamentu Finansowego, Provident Polska SA
Agnieszka Kłos
Agnieszka Kłos
Agnieszka Kłos, Dyrektor Departamentu Finansowego, Provident Polska SA

W Provident Polska pracuje od 2007 roku, gdzie odpowiada za tworzenie i realizację strategii rozwoju, budżetowanie i prognozowanie oraz sprawozdawczość finansową, a także opracowywanie i wdrażanie nowych projektów finansowych i operacyjnych. Zajmowała się również restrukturyzacją kosztów działalności firmy, kierowała komitetami wsparcia działalności operacyjnej oraz kontroli efektywności kosztowej. Kieruje także działem zarządzania najmem, flotą samochodową i telekomunikacyjną.  Bogate doświadczenie zawodowe zdobyła w firmie Ernst & Young Audit Sp. z o.o., z którą była związana przez ponad 8 lat pracując w dziale Audytu i Doradztwa Gospodarczego, prowadząc projekty audytowe dla największych firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi. Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, posiada kompetencje biegłego rewidenta oraz ACCA. Studiowała również w ramach projektu Tempus na University of Teesside w Wielkiej Brytanii.
Ma córkę i królika. Uwielbia podróże, taniec i książki.

zwiń
Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, Bud.C-13, II piętro, sala 2.04, termin: 15 stycznia 2014 r. (środa), godz: 11:00, Od Politechniki do Finansów, czyli budowanie ścieżki kariery, prowadzenie: Agnieszka Kłos, Dyrektor Departamentu Finansowego, Provident Polska SA
Agnieszka Kłos
Agnieszka Kłos
Agnieszka Kłos, Dyrektor Departamentu Finansowego, Provident Polska SA

W Provident Polska pracuje od 2007 roku, gdzie odpowiada za tworzenie i realizację strategii rozwoju, budżetowanie i prognozowanie oraz sprawozdawczość finansową, a także opracowywanie i wdrażanie nowych projektów finansowych i operacyjnych. Zajmowała się również restrukturyzacją kosztów działalności firmy, kierowała komitetami wsparcia działalności operacyjnej oraz kontroli efektywności kosztowej. Kieruje także działem zarządzania najmem, flotą samochodową i telekomunikacyjną.  Bogate doświadczenie zawodowe zdobyła w firmie Ernst & Young Audit Sp. z o.o., z którą była związana przez ponad 8 lat pracując w dziale Audytu i Doradztwa Gospodarczego, prowadząc projekty audytowe dla największych firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi. Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, posiada kompetencje biegłego rewidenta oraz ACCA. Studiowała również w ramach projektu Tempus na University of Teesside w Wielkiej Brytanii.
Ma córkę i królika. Uwielbia podróże, taniec i książki.

zwiń
Politechnika Wrocławska, termin: 10 grudnia 2013 r. (wtorek), Sprawny dział IT dzięki odpowiedniemu SLA, prowadzenie: Michał Stadryniak, Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych, Provident Polska SA
Michał Stadryniak
Michał Stadryniak
Michał Stadryniak, Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych, Provident Polska SA

Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Opolskiej oraz studiów podyplomowych Wydziału Zarządzania na SGH. Karierę zawodową rozpoczął jako administrator baz danych i sieci, następnie pracując dla Polskiej Telefonii Cyfrowej przez parę lat pracował jako Architekt Aplikacji oraz Programista. Następnie jako Kierownik Projektów w International Personal Finance oraz w CitiBank International , realizował szereg projektów związanych z budową infrastruktury IT oraz wdrażaniem aplikacji biznesowych. W IPF odpowiedzialny był również za stworzenie IT na nowych rynkach,  w których IPF rozpoczynało działalność. Od 2010 roku, jako Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych, odpowiedzialny jest za IT w Provident Polska, gdzie odpowiada za kilkudziesięciu osobowy departament.

Oprócz certyfikatów technicznych zdobytych na początku kariery zawodowej, posiada również certyfikat PMP oraz jest audytorem wiodącym z ISO27001.

zwiń
Uniwersytet Wrocławski, sala 26 termin: 20 listopada 2013 r. (środa), godz: 14:00 Prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Agnieszka Lindner, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Halina Jędrzejczyk, Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
AGNIESZKA LINDNER
Agnieszka Lindner

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, CertyfikowanyTrener Biznesu z wieloletnim stażem, Konsultant wspierający rozwój kompetencji i potencjału pracowników.
Posiada doświadczenie w projektach szkoleniowych oraz sesjach coachingowych dla kadry menedżerskiej.
Czerpie radość z żeglowania po odludnych wodach, prowadzenia dysput na temat architektury wnętrz, kulinariów i motoryzacji

Halina Jędrzejczyk
Halina Jędrzejczyk
Halina Jędrzejczyk – Trener, Provident Polska SA

Absolwentka zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, studentka psychologii w zarządzaniu oraz studiów menedżerskich. Swoje zamiłowania do wystąpień publicznych aktywnie rozwija uczestnicząc w różnych przedsięwzięciach. Kilkuletnie doświadczenie treningowe wypełnione tysiącami godzin spędzonymi w sali szkoleniowej ze szczególnym uwzględnieniem ważności emisji głosu.
Współautorka kilku projektów realizowanych w kategorii: rozwój menedżerski. Prywatnie- pasjonatka dancehallu, zumby oraz biegania, gospodarz ogniska domowego, szukająca dusza. Najczęściej przyświecające mi motto: "Każda mijająca chwila to szansa, żeby coś zmienić".

zwiń
Politechnika Wrocławska, termin: 20 listopada 2013 r. (środa), godz: 13:00, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Anna Dutkiewicz, Regionalny Specjalista ds. Personalnych, Provident Polska SA
Uniwersytet Wrocławski, termin: 13 listopada 2013 r. (środa), godz: 11:00, Efektywne Public Relations, prowadzenie: Roman Jamiołkowski, Dyrektor Biura Public Relations, Provident Polska SA
Roman Jamiołkowski
Roman Jamiołkowski
Roman Jamiołkowski, Dyrektor Biura Public Relations, Provident Polska SA

Roman Jamiołkowski, dyrektor PR w Provident Polska. Wcześniej pełnił rolę rzecznika prasowego w Grupie BRE Banku, trzecim największym w tym czasie banku w Polsce oraz Fortum, międzynarodowym koncernie energetycznym. Swoją karierę zaczynał w British American Tobacco gdzie pracował w biurze w Warszawie i Brukseli. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Podczas studiów pracował w Dolnośląskim oddziale Business Centre Club.

zwiń
Zielona Góra rozwiń zwiń
Uniwerstytet Zielongórski, Campus A, Wydział Mechaniczny aula H044 ul. Prof. Szafrana 4, termin: 18 marca 2014 r. (wtorek), godz. 9:45-11:40 Oko w oko z rekruterem, czyli tajemnice assessment centre: Anna Dutkiewicz, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Uniwerstytet Zielongórski, Wydział Humanistyczny, al. Wojska Polskiego 69, sala nr 8, termin: 17 grudnia 2013 r. (wtorek), godz. 11:30-13:00 Zawiłości nie tylko językowe, czyli z praktyki tłumacza, prowadzenie: Justyna Duleba, Koordynator ds. Tłumaczeń, Provident Polska SA
Uniwerstytet Zielongórski, Aula A, al. Wojska Polskiego 69, termin: 21 listopada 2013 r. (czwartek), godz. 11:30, Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Anna Dutkiewicz, Regionalny Specjalista ds. Personalnych, Provident Polska SA
Uniwerstytet Zielongórski, Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauok o Zdrowiu, ul. Energetyków 2, sala nr 2, termin: 20 listopada 2013 r. (środa), godz. 11:30, Prezentacja z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Joanna Mossoń, Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Joanna Wacławczyk, Trener ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Rzeszów rozwiń zwiń
Uniwersytet Rzeszowski, sala Senatu, al. Rejtana 16c, termin: 25 kwietnia 2014 r. (piątek), godz: 9:00  Efektywne Public Relations, prowadzenie: Roman Jamiołkowski Dyrektor Biura Public Relations Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, Sala Senatu, Al. Rejtana 16c, termin:  15 kwietnia 2014 r. (wtorek), godz: 12:00  Zarządzanie i motywowanie dużych zespołów, prowadzenie: Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji, Provident Polska SA
Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji w Provident Polska S.A.

Z Provident Polska związana zawodowo od 2000 roku, gdzie obecnie zarządza departamentem składającym się z ponad 400 osób w całej Polsce i w Litwie. Departament Administracji jest dedykowany do wsparcia biznesu w zakresie obsługi operacji z Klientami i Doradcami Klientów. Wcześniej zatrudniona w firmie produkcyjnej. Ma również doświadczenie z zakresu wdrażania bankowych i usługowych systemów informatycznych.
Z sukcesem brała udział we wdrożeniu nowego oprogramowania u Klienta w Berlinie.
Agnieszka swoje wykształcenie z Zarządzania Finansami i Ubezpieczeniami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, poszerzyła o Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. W swojej pracy stawia na zespół i dobre relacje pracodawcy z pracownikami, chętnie uczestniczy w inicjatywach związanych z rozwojem marki Provident w ramach Grupy IPF na różnych rynkach. Jest zorientowana na osiąganie celów swoich zespołów poprzez ich wpływ na codzienną pracę i zaangażowanie w jej wynik. Jest zwolennikiem filozofii, że w pracy każdy członek zespołu jest wyjątkowy i jest cenną częścią całej organizacji ?

zwiń
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2,sala RA21, termin: 8 kwietnia 2014 r. (wtorek), godz: 12:00  Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Piotr Jarembski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, sala nr 177 Budynek A0 ul. Pigonia 1, termin: 26 marca 2014 r. (środa), godz: 13:30, Sztuka prezentacji z elementami autoprezentacji, prowadzenie: Woźniakowski Artur, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, sala nr 177 Budynek A0 ul. Pigonia 1, termin: 26 marca 2014 r. (środa), godz: 11:00, Wywieranie wpływu, czyli jak profesjonalnie argumentować, prowadzenie: Karolina Czarnecka, Konsultant ds. Szkoleń i Rozwoju, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, Sala Senatu, Al. Rejtana 16c, termin:  4 marca 2014 r. (wtorek), godz: 12:00  Zarządzanie i motywowanie dużych zespołów, prowadzenie: Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji, Provident Polska SA
Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska
Agnieszka Woźniarska, Dyrektor Departamentu Administracji w Provident Polska S.A.

Z Provident Polska związana zawodowo od 2000 roku, gdzie obecnie zarządza departamentem składającym się z ponad 400 osób w całej Polsce i w Litwie. Departament Administracji jest dedykowany do wsparcia biznesu w zakresie obsługi operacji z Klientami i Doradcami Klientów. Wcześniej zatrudniona w firmie produkcyjnej. Ma również doświadczenie z zakresu wdrażania bankowych i usługowych systemów informatycznych.
Z sukcesem brała udział we wdrożeniu nowego oprogramowania u Klienta w Berlinie.
Agnieszka swoje wykształcenie z Zarządzania Finansami i Ubezpieczeniami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, poszerzyła o Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. W swojej pracy stawia na zespół i dobre relacje pracodawcy z pracownikami, chętnie uczestniczy w inicjatywach związanych z rozwojem marki Provident w ramach Grupy IPF na różnych rynkach. Jest zorientowana na osiąganie celów swoich zespołów poprzez ich wpływ na codzienną pracę i zaangażowanie w jej wynik. Jest zwolennikiem filozofii, że w pracy każdy członek zespołu jest wyjątkowy i jest cenną częścią całej organizacji ?

zwiń
Uniwersytet Rzeszowski, termin: 11 grudnia 2013 r. (środa), godz: 12:30, Skuteczna Komunikacja Wewnętrzna, prowadzenie: Igor Żytka, Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, termin: 10 grudnia 2013 r. (wtorek), godz: 12:30, Zawiłości nie tylko językowe, czyli z praktyki tłumacza, prowadzenie: Justyna Duleba, Koordynator ds. Tłumaczeń, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, termin: 20 listopada 2013 r. (środa), Tajemnice Assessment Centre, prowadzenie: Piotr Jarembski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Uniwersytet Rzeszowski, Mała Aula, Budynek Główny Uniwersytetu Rzeszowskiego, Al. Rejtana 16c, termin:  30 października 2013 r. (środa), godz: 11:00  Oko w oko z rekruterem, czyli jak dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej, prowadzenie: Piotr Jarembski, HR Biznes Partner, Provident Polska SA
Patroni medialni
dla studenta eurostudent student news