Call Center

Pracownicy Providenta

Recepta na sukces nie istnieje dlatego my mamy dobry plan na rozwijanie talentów

Nasz Zespół tworzą ludzie tacy jak Ty. Wszyscy czujemy się ze sobą dobrze, potrafimy rozmawiać, bawić się i tworzyć wspolnie dobre miejsce pracy

Dzięki pracy w Departamencie Obsługi Klienta jestem w stanie pogodzić życie prywatne z zawodowym
Cześć! Mam na imię Ania.
W firmie pracuję od ponad pięciu lat. Dzięki pracy w Departamencie Obsługi Klienta jestem w stanie pogodzić życie prywatne z zawodowym. Mimo dłuższej nieobecności, jestem szczęśliwą mamą Julki, moja kariera zaczęła się od awansu na Starszego konsultanta, a obecnie jestem konsultantem Ekspertem ds. Odzyskiwania Należności.

 
Doświadczenie, które zdobyłam w pracy w DOK jest niemierzalną żadną skalą korzyścią, która zostanie na zawsze
Brzmi ekstremalnie, lecz wcale nie jest to takie trudne.
Przedstawię Wam moją historię…
W roku 2012 zostałam przyjęta na stanowisko Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta w Provident Polska. Ze względu na to, że jednocześnie musiałam pogodzić pracę i studia dzienne, które odbywałam w miejscowości oddalonej od Warszawy o około 90km, był to dla mnie bardzo trudny okres. Dzięki temu zrozumiałam, że nie ma rzeczy niemożliwych! Ten rok bardzo ukształtował mój charakter.
Po kilku miesiącach pracy, w Departamencie Obsługi Klienta zaszło wiele zmian. Firma dała nam - Konsultantom możliwość awansu w obrębie swojego stanowiska. Pojawiła się ścieżka kariery, która otworzyła drzwi na nowe możliwości. Konsultant mógł stać się Starszym Konsultantem, a następnie Konsultantem Ekspertem. Mój upór i chęć rozwoju sprawiła, że awansowałam na „Starszego”, a niedługo później, po przejściu procesu rekrutacji zostałam Ekspertem.
Praca w Call Center Provident nie jest typową, stereotypową pracą „na słuchawkach”. Firma inwestuje w swoich pracowników, dba o ich rozwój, szkoli, uczy, rozwija. Angażując się w dodatkowe aktywności, biorąc udział w projektach ponadprogramowych, przestrzegając norm i zasad panujących w środowisku pracy i przede wszystkim wykazując odrobinę chęci, można szybko awansować i cieszyć się z docenienia i dodatkowych profitów finansowych.
Obecnie jestem jedynym Ekspertem w moim zespole, czuję się bardzo wyróżniona i doceniona. Na co dzień oprócz Obsługi Klienta poznaję tajniki pracy Lidera, uczestniczę w szkoleniach, prowadzę spotkania, biorę udział w rekrutacjach, wspieram swoim doświadczeniem innych Konsultantów. Cieszę się i jestem dumna z tego, co osiągnęłam.
Doświadczenie, które zdobyłam w pracy w DOK jest niemierzalną, żadną skalą korzyścią, która zostanie na zawsze…
 
Co sprawia, że mam ochotę pracować w CC ? hmm… chyba to, że ścieżka kariery zawodowej jest otwarta dla wszystkich chętnych, można awansować na różne stanowiska, wystarczy chcieć
Praca w Call Center, to dobry początek do rozpoczęcia drogi, która zaprowadzi nas, do celu jaki sobie wyznaczyliśmy.
Swoją karierę w Provident Polska rozpoczęłam na początku stycznia 2013 roku, jako Konsultant ds. Odzyskiwania Należności. Pierwszy awans jaki otrzymałam było stanowiska Starszego Konsultanta.
Po roku otrzymałam kolejny i dziś swoją pracę  wykonuję jako Konsultant Ekspert ds. Odzyskiwania Należności. 
Jestem bardzo zadowolona, mogąc wykorzystywać swoje umiejętności właśnie w Call Center, zawsze daję z siebie 100 czy nawet 200 %.
Co sprawia, że mam ochotę pracować w CC ? hmm, chyba to, że ścieżka kariery zawodowej jest otwarta dla wszystkich chętnych, można awansować na różne stanowiska wystarczy chcieć. Tak, to jest prawda, że zaczynając pracę od słuchawek możemy szybko awansować, ale to zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Musimy dawać z siebie jak najwięcej i wyznaczyć sobie cel aby nie stać w miejscu  ale rozwijać się zawodowo :-)

 
Pewnie wielu z Was zastanawia się czy warto pracować w naszej firmie. Dla mnie odpowiedź jest jedna.... jasne. Dlaczego?
Cześć jestem Nina
Pewnie wielu z Was zastanawia się czy warto pracować w naszej firmie . Dla mnie odpowiedź jest jedna.... jasne. Dlaczego? Co daje mi praca tutaj? To co najważniejsze dla mnie.
Czas dla rodziny, przyjaciół i dla siebie . Tu sama decyduję o tym jak szybko się rozwijam . W zależności od tego jakim czasem dysponuję , mogę angażować się bardziej lub mniej w poza normatywny czas pracy . Jeśli do tej pory, mieliście jeszcze jakieś wątpliwości czy rozpocząć współpracę z Provident Polska to mam nadzieję że już ich nie macie :)
 
Wszystkich zachęcam do własnego rozwoju, stawiania sobie nowych wyzwań i ciągłego doskonalenia umiejętności
Moja kariera w Provident Polska S.A. rozpoczęła się już w 2006 roku w Dziale Odzyskiwania Należności, który wówczas liczył zaledwie 18 osób
Później zdobywałam doświadczenie jako Konsultant Telesprzedaży, a następnie Konsultant Obsługi Klienta na infolinii. Od ponad 3,5 roku pracuję w Zespole ds. Roszczeń Ubezpieczeniowych, obecnie jako Konsultant Ekspert. Właśnie w tym zespole, nauczyłam się podejmowania decyzji, dzielenia się pomysłami i dobrymi praktykami. Mam za sobą wiele osiągnieć, a ubiegły rok był dla mnie szczególny. Największym osiągnięciem było uzyskanie w nagrody półrocznej i rocznej oraz znalezienie się wśród zwycięzców Globalnego Systemu Motywacyjnego, w którym wygraną był ekskluzywny wyjazd do Londynu
Wszystkich zachęcam do własnego rozwoju, stawiania sobie nowych wyzwań i ciągłego doskonalenia umiejętności. Uważam, że zaangażowanie i praca zespołowa to klucz do sukcesu
 
Kilka lat temu, kiedy szukałam pracy zależało mi, aby znaleźć pracodawcę, który zapewni mi rozwój, poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizację.
Odpowiadając na ogłoszenie zamieszczone w Internecie, podjęłam decyzję o aplikowaniu na stanowisko Konsultanta ds. Odzyskiwania Należności.
Pozytywnie przeszłam proces rekrutacji i szybko rozpoczęłam szkolenia wdrażające mnie na to stanowisko.
Przez 3 lata nabywałam wiedzę i umiejętności, które wykorzystywałam w telefonicznej obsłudze Klienta.
Dzisiaj zajmuje stanowisko Kierownik Zespołu ds. Odzyskiwania Należności i posiadam już kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, a zdobyte umiejętności wykorzystuje w codziennej pracy budując zaangażowany i zmotywowany zespół.
Atmosfera, warunki pracy i ludzie, którzy mnie tu otaczają jest środowiskiem, do którego wracam z uśmiechem i ogromnym entuzjazmem, dlatego z pełną odpowiedzialnością polecam moją firmę, jako znakomite miejsce pracy.
 
Miałem już pewne doświadczenie w pracy na słuchawkach jednak prawdziwy rozwój, jak i zdobycie nowych umiejętności nastąpił w Provident Polska
Moja kariera w Departamencie Obsługi Klienta rozpoczęła się od pracy na stanowisku Asystenta ds. Odzyskiwania Należności ponad 8 lat temu .
Miałem już pewne doświadczenie w pracy na słuchawkach jednak prawdziwy rozwój, jak i zdobycie nowych umiejętności nastąpił w Provident Polska .
Od początku mojej kariery zawodowej miałem poczucie, że pracuję w przyjaznej firmie która inwestuje w pracownika, docenia go i daje szanse na awans .
Coś co sprawia, że mam ochotę pracować w Providencie to także świetni ludzie, firma która daje szanse na rozwój bez względu na to czy jesteś z pokolenia ( X, Y czy Z ).
Po dwóch latach pracy na stanowisku konsultanta awansowałem na stanowisko Lidera Zespołu.
Dzisiaj zarządzam zespołem 14 fantastycznych konsultantów .
Czy jest ciężko w takim dziale jak CC … czasami tak .
Wiem jednak , że mogę liczyć na wsparcie pomoc w trudnych sytuacjach i zrozumienie.